Raspuns lui Varujan Vosganian pe tema Catedralei Mantuirii Neamului

Domnule Vosganian, vad ca nu duceti lipsa de tupeu. Veniti aici sa predicati in favoarea unei investitii monstruoase si inutile intr-o tara cu grave probleme reale. Va cunosc de ceva vreme, v-am urmarit evolutia politica si stiu ca nu sunteti un novice sau ingenuu, asa ca imi rezerv dreptul sa nu cred nici o clipa in evlavia ce v-a lovit brusc de cand va cauta DNA-ul cu catusele.

Nu intentionez sa polemizez cu Dvs pe tema « necesitatii mantuirii neamului ». Va spun doar ca asta este o gogorita, nimic mai mult si Dvs o stiti bine. Credinta este o optiune individuala si ca atare apartine sferei intime, personale. Constitutia consfinteste un drept si nu o obligatie. Putem avea optiuni diferite in domeniul spiritualitatii. Ca atare, corect este ca cei ce-si doresc biserici, manastiri, catedrale sau orice alta forma de lacas de cult sa cotizeze in mod individual pentru inaltarea lor. Bugetul tarii este al tuturor, nu numai al credinciosilor.

Faceti-va catedrala, domnule Vosganian, contribuiti generos la inaltarea ei (ca aveti de unde) si veti avea sansa sa fiti mentionat printre ctitori, sa intrati in istorie si veti putea sa va mantuiti daca asta va e dorinta.

Aidoma Dvs, sunt si eu un cetatean al acestei tari, parte a acestui neam, cu diferenta ca eu nu doresc sa fiu mantuita pe banii mei, nici sa va inlesnesc Dvs « mantuirea » din contributia mea la bugetul tarii.

Domnule Vosganian. Sunteti un fel de Mantis religiosa ; dati spectacole penibile in Parlament, plangand la tribuna ei cu o totala lipsa de demnitate, in incercarea de a va impresiona colegii.Putin va lipsea sa va scuipati in san si sa faceti matanii. Eu insa nu cred nici in lacrimile Dvs, nici in piosenia afisata. Cred insa ca frica de inchisoare v-a facut sa va pierdeti in egala masura bunul simt si uzul ratiunii.

Nu cred ca ceea ce v-am scris aici va va schimba atitudinea dar am tinut sa va scriu aceste randuri ca sa stiti  ca nu-i puteti prosti pe toti cetatenii acestei tari. Imparatul e gol, domnule Vosganian. Gol pusca !

Leave a Reply

